PRZYZWYCZAJENIE WIDOWNI

Jeżeli przyzwyczai się widownię do takich seriali, jak Rodzina McCoyów czy Zostawcie to Beaverowi, zbuntuje się, gdy w zamian zaoferujemy jej rozmowy na temat Wiet­namu albo konferencję prasową McNamary.”I dalej: „Trzej przedstawiciele przemysłu my­dlarskiego «Proctor and Gamble*, «Colgate-Palmo- live» i «Lever Brothers* wpłacają do kas telewizji 15 procent swych globalnych wpływów z tytułu reklamy. Jest to jedna z przyczyn, dla których Amerykanie więcej wiedzą o detergentach i wy­bielaczach niż o Wietnamie i o Watts (dzielnica Los Angeles, w której doszło do rozruchów mu­rzyńskich w 1965 roku — JF.). Trzy wielkie ma­szyny rotacyjne obracające się bez przerwy przez siedem dni w tygodniu są tak nastawione na re­klamę i handel, że po jednym dniu oglądania tele­wizji przybysz z obcej planety mógłby wyciągnąć wniosek:. że jesteśmy na najlepszej drodze do wyprodukowania pokolenia konsumentów-półanal- fabetów.”

 

Witam, z tej strony Krzysztof. Prowadzę blog o tematyce technicznej. Moje zainteresowanie tym tematem zaczęło się kilka lat temu. Od tego czasu prowadziłem różnego rodzaju strony internetowe, lecz teraz całą swoją uwagę chciałbym poświęcić temu blogowi.